For at starte retuneringen af din ordre. Venligst indtast din email adresse eller telefon nr herunder.

Hvordan retunerer jeg et produkt?

  • Indtast dit ordre nr og email adresse i feltet nedenfor og tryk start
  • Følg instruktionerne og vælg det produkter du ønsker at retunere.
  • Du vil modtage en bekræftelses mail med leverings info når din anmodning er godkendt.
  •  

Hvilke produkter er mulige at retunere?

Du kan retunere dine produkter indefor 14 dage efter du har modtaget produktet..

  • Produktet skal være i original stand og indpakning
  • Produktet skal være ubrugt.
  • I original indpakning

 

Returportal. Bestil fragt label. https://kaffepro.myshopify.com/admin/apps/clicksit-return-center/app/customize/emails

 

Er der nogle udgifter ved retunering?

  • Der er ingen udgifter ved retunering, kun udgiften til porto
  • Original fragt refunderes ved retunering af produkter
  • Du er ansvarlig for udgifter til transport tilbage til os.

 

Hvornår vil jeg modtage mine penge?

  • Når din retunering er modtaget og vi har kigget på de tilbagesendte vare, vil du modtage en mail der fortæller dig at vi har modtaget din vare(r) Vi vil også sende dig en mail når vi har godkendt eller afvist din retunering.
  • Hvis du får godkendt din retunering, vil retuneringen typiskm tage 2-5 hverdage.